Stichting De Lynx zoekt een bestuurslid

Wil jij helpen de wereld een beetje groener te maken? En echte voeten-in-de-klei projecten te helpen realiseren? Houd je van projecten managen en vind je het leuk onderdeel te zijn van een idealistisch en tegelijk realistisch team? Overweeg dan de leukste bestuursfunctie die er is bij Stichting De Lynx.

Stichting de Lynx is ontstaan vanuit communicatiebureau De Lynx, met als doel meer eigen projecten te kunnen initiëren. Dit leidde tot projecten als groene schoolpleinen, de bossenmakelaar, wild in je achtertuin en paarden bij elkaar. Uitgangspunt van alle projecten is de actie op het gebied van biodiversiteit en dierenwelzijn.

Het driekoppig bestuur bestaat uit Rob Janmaat, Tjitske Ypma en Corine van den Berg. We zouden graag een extra bestuurslid willen, die net als wij hart voor de groene zaak heeft. Heb je een halve dag of meer per maand? Solliciteer dan via rob.janmaat@stichtingdelynx.nl